reklam

reklam

reklam

24 Kasım 2012 Cumartesi

Abimin Karısıyla Banyoda Sex

Selam arkadaşlar ben halit yengem ile yaşadıgım bir sikiş hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum .bir gün abimlerın evine gitmiştim gittiğimde evde sadece yengem vardı(35 yaşında ve oldukça seksi bi kadındır.)bana bi kahve yaptı ve banyoya girdi o.aklımdan hınzırlık geçti ve banyo kapısının deliğinden izlemeye karar verdim.gittim izlemeye başladım o kadar seksi bi kadın ki anlatamam sizlere amını yeni traşlamıştı ve ben çok azmıştım hemen gidip yengemin iç çamaşırı sepetininden bir iki tane seksi çamaşır alıp 31 çekmeye başladım. döllerimi tangalarının üzerine boşalttım.daha mavi boncuk sonra o tangaları yatağın üzerine koydum görsün diye.baktım yengem banyodan çıktı yatak odasına girdi çamaşırları görmüş olmalıydı yengem üzerini giymeden geldi ve karşıma koltuğa oturdu.bana frikik veriyordu.onun da canı istiyordu anlaşılan.neyse bu bacak arasını iyice aralamaya başladı.altında hiç bi şey yoktu.tamam dedim.ve gittim hemen dudaklarına yapıştım.dudaklarından boynundan göğüslerine kadar indim göğüslerini yalamaya başladım.daha sonra amını yaladım. yengem artık iyice azmıştı ve benim 21 cm lik oğlanı çıkardım ve cinsel performans arttırıcı ağzında gidip gelmeye başladım.hepsini almıyordu ağzı.boğazına kadar sokuyordum.daha sonra sikimi ağızından çıkartıp göğüslerinin arasında gidip gelmeye başladım.ve artık yengem yeter artık gir içime diyordu.ben de bi hamlede hepsini birden soktum öyle bi çığırdıki ölecek sandım bi an.daha sonra çığlık yerini zevke bıraktı ve deliler gibi 30 dk. Boyunca sikiştik.ve çıkartıp göğüslerinin üzerine boşaldım.daha sonra sikimi ağızına alarak tekrar kaldırdı ve bu sefer götünden girmeye karar verdim.daha önce abim hiç götünden girmemiş.hemen mutfak tan zeytinyağını getirdim hem benim oğlana sürdüm hem de onun götüne sürdüm.ve yavaş yavaş götüne girmeye başladım. 10 dakika zevk içinde götünü siktim ve artık bundan sonra yengem benim karım gibi oldu her pazar akşama kadar deliler gibi sikişiyoruz.

2 yorum:

  1. KENDİ KENDİNE BOŞALAMAYAN GENÇ KIZLAR TELDE SEKSİN DORUKLARINA ÇIKMAK SEKSE DOYMAK İSTEYEN(18-30 YAŞ ARASI) BAYANLAR İÇİN
    NUMARAM 0505 823 56 23 SAĞLICAKLA KALIN...

    YanıtlaSil
  2. selam ben oguz yaş 32 boy 180 kilo 80 istanbul sexste sınır tanımayan ciftler ve olgun bayanlar ister real sexs ister telefonda sınırsız sexs için arayın telefonda tüm fantazileri doyasıya beraber yaşayalım evli ciftler gizlilik ve temizlik benim için cok önemli yataktaki sırdaşınız olurum büyük alet isteyen arayın 0536 025 65 73 özel noya acıktır

    YanıtlaSil