reklam

reklam

reklam

24 Kasım 2012 Cumartesi

Aile İçi Sex Hikayemiz


Merhaba. Ben mine. 41 yaşındayım. Oğlum Oğuz 17 yaşına yeni girdi. Hikayeme başlamadan önce size kendimi tanıtmak yerine oturup internette kendime en benzeyen kişiyi araştırdım. Daha düzgün bir şekilde görürsünüz. Vücudum Lisa Ann ‘ a benziyor. buradan da bakabilirsiniz. Vücuduna. Oğlum oğuz 1.79 boyunda. Esmer bir çocuk. Hikayeme geçiyim. Eşim 9 sene önce geçirdiği trafik kazasında öldü. ( kardeşiyle birlikte arabası tırın altına girdi. 2 si birden öldü ) . O günden sonra 3 kardeş ortak oldukları şirket en küçük kardeşlerine kaldı. ve onun her ay bize yolladığı düzenli para ile hayatımızı sürdürüyoruz. Eşim öldükten 2 sene sonra yani oğlum 10 yaşındayken ben bastırmaya çalıştığım kadınsı duygularımı artık bastıramamaya başladım. Haftada 1 gece mastürbasyon yapmaya başladım. aradan 1 ay kadar geçmişti. Oğlumu uyutup yine masturbasyon yapmak için odama girip yatağımın üzerine uzanmıştım. Altımdakileri çıkartıp yavaş yavaş kendimle oynamaya başladım. aradan 10 dakika kadar geçtiğinde elime sıvılarım gelmeye başlamıştı. tam şiddetli bir şekilde orgazm olurken birden kapı açıldı. içeri gelen oğlum çıkardığım sesleri merak ettiğini söyledi. ben onu durunca durmak istedim ama içimden gelen arzuyu bastıramıyordum ve deli gibi devam ediyordum. ve en sonunda titreye titreye orgazma ulaşmıştım. Oğlum benim titrediğimi görünce çok korkmuştu. Yatakta amımdan boşalmakta olan sıvılar ile dolup taşmıştı. Oğlum meraklı ve korkmuş gözler ile bana bakıyordu. Merak etme annecim bişey yok. oyun oynadım biraz diye geçiştirdim. ne oyunu bu dedi. bende çocuklar oynamaz bu büyüklerin oyunu. bu oyunu oynadığımıda kimseye söyleme diye tembihledim. tamam dedi. peki ama bu su gibi olan şeyler ne diye sordu. onlarda oyunun sonucu önemli birşey değil dedim. peki tamam sesini merak ettim geldim dedi. yanağımdan öpüp tekrar odasına gitti. ben birşey anlamamasından dolayı rahatlamıştım. Aradan 2-3 gün geçtikten sonra oğlum gelip hadi anne oyun oynayalım dedi. ne oyunu diye sorduğumda senin o gece oynadığın oyunu çok merak ettim onu oynayalım dedi. ben olmaz o büyüklerin oyunu diye geçiştirmeye çalıştıysamda umursamadı. birazda inatçıdır. peki oynayalım ozaman. ama bunlar aramızda kalıcak dedim. söz aldıktan sonra hadi gel benle diyip yatak odama götürdüm. orada üstümü çıkardım. oğluma hadi sende soyun dedim. soyunduktan sonra ben yatağa uzandım. onu bacak arama geçirtip elini amcığımın üstüne koyup yavaş yavaş okşatmaya başladım. bir süre ben okşattıktan sonra alıştı ve kendi okşamaya başladı. çok güzel olmasada idare ederdi yani. git gide dahada güzel okşuyodu. bir yandanda benle konuşuyodu. bana bu oyunun adını sorduğunda bir cevap bulamadım ve mastürbasyon yaptırmaca dedim. one değişik isim diye güldü. bir süre daha devam ettikten sonra ben yine titremeye başladım. ve oğlumun eline bütün sularımı akıttım. bu suyu ne yapacağını sordu. bende sen şimdi o suyu içeceksin oyunun kuralı bu. bende senin suyunu içicem dedim. tamam diyerek elini ağzına götürdü. yüz ifadesi değişmişti. ama yinede bütün sıvılarımı ağzına toplayıp içti. tadı nasıldı diye sorduğumda idare eder dedi. şimdi sıra sende dedim. koş çişini yap gel dedim. gitti çişini yapıp geldi. onu yatağa yatırdım ve sikinin üstüne gelip elimle yavaş yavaş oynamaya başladım. elimde baya uğraştıktan sonra büyümeye başladı. 8-9 santim kadardı. oğluma şimdi senin pipini ağzıma alıp şeker gibi yalıyacam sakın çişini yapma dedim. tamam dedi. ve eğildim oğlumun sikini yalamaya başladım. hayretle beni izliyodu. biraz yaladıktan sonra ben amımdan eğilip biraz sıvı aldım ve çaktırmadan ağzıma topladım. sonra yalamaya devam ederken bak oğlum buda senin sıvın bende onu içiyorum diyip içtim. oğlum sevindi. ardından banyoya gidip beraber banyo yaptık. bu oyunumuz uzun yıllar devam etti. 16 yaşına geldiğinde bir gün yanıma gelip anne ben o oynadığımız oyunun ne olduğunu öğrendim dedi. aaa neymiş dedim. Oda sex miş dedi. nerden öğrendin bakayım dedim. arkadaşlarım konuşurkern duydum ama devamı varmış onuda yapacakmıyız dedi. bende onun için daha küçüksün zamanı geldiğinde yapıcaz sakın arkadaşlarına söyleme bunları dedim. tamam dedi. biz yine bir birimizi boşaltmaya devam ediyorduk. aradan 1 sene kadar daha geçtikten sonra bir akşam yine oğlumun sikini yalarken onun artık beni sikebilecek boyuta geldiğine karar verdim. 17 santim civarıydı ama oldukça kalındı. Oğluma oğuz devamını istermisin diye sordum. neyin devamını dedi. Bende sexin dedim. sen istersen olur dedi. evet artık istiyorum dedim. peki ozaman dedi. yavaşça sikinin üzerinden ağzımı kaldırıp oğuzun yanına gittim ve dudaklarından öpmeye başladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder