reklam

reklam

reklam

17 Kasım 2012 Cumartesi

Amcamın Kırısı ve Kızıyla sex

Ben aydın (gerçek ismim değil) 1.73 boyunda 73 kiloda kaslı bir tipim. Dün sabah ızgara yapmak için annemle amcalara gittik. Izgaramızı yaptık amcam ava gitti. Amcamların yavru köpekleri vardı ben bakmaya gittim sonra yengem de geldi. Çok güzel bir kadın değil ama güzel iri götü ve göğüsleri var. Hava dün iyiydi bu yüzden üstünde askılı bir body vardı. Yanıma çöktü. Çaktırmadan göğüslerini kesiyordum gördü heralde bi baktı ama bisey demedi. Annem bulaşıkları yıkamaya içeri girmişti. Yengemin iki çocuğu vardı biri 18 yaşında erkek biri 13 yaşında çok güzel bir kız. (ben 15 yaşındayım) onlar da içerideydi sadece ikimiz kaldık bahçede. Sonra nasıl oldu anlayamadım bir anda bana döndü ve elini sikime götürdü. Çok istekli değildim çünkü bu benim ilk deneyimim olacaktı bu yüzden şansım varken daha iyi bir kızla isterdim. Ama birşey demedim. Biraz sikimi elledikten sonra annem seslendi toparlandım ve yanına gittim ben gidiyorum istersen kal dedi. Ben de kaldım. Tekrar arka tarafa gittim annem gidiyor dedim yengem de iyi ya dedi. Yengeme içeri gidelim orda yapalım dedim. Ama görkem var dedi. Görkem oğluydu. Bende olsun o bisey demez dedim falan ikna ettim ama amacım kızının da gelmesiydi. İçeri girdik. Bu arada Görkem mastürbasyon bile yapmayan biriydi 18 yaşında olmasına ramen kız arkadaşı bile olmamıştı. O ve kardeşi yan yana oturuyordu. Yengem yatak odasına gitti bir geldi ki çıplak ben hariç herkes şaşırdı. Yengem üstüme atladı ve beni soymaya başladı. Daha da şaşırmışlardı. Ama ters tepki vermediler.
Yengem sikimi yalamaya başladı. Nidal bize bakıyordu. Tuttum yanıma çektim. Onunla da öpüşmeye başladık dünden hazırdı. Ben çok mutluydum ilk onunla yaparsam hayallerim de gerçek olacaktı. Ben yerde yatıyordum yengem sikimi yalıyordu Nidal ağzıma oturmuştu bende onun amını yakıyordum tertemizdi. Görkem bakıyordu ama birşey demiyordu. Yengem uzun süre yaladıktan sonra yeter dedim ve Nidali koltuğa oturttum sikimi amına dayadım, soktum çığlık attı. Kızlığını bozmuştum. Yengem öylece duran Görkem i yanına çağırdı be onu soydu Görkem isteksizdi. Yengem yalamaya başladı. Grup sex e dönmüştü. Ama çok zevkliydi. Nidali biraz siktikten sonra kalktım ve kanları yıkadım o da yıkadı sonra geldi ben o arada Görkem in sikini yalayan yengemi sikmeye başladım görkem le çift yaptık o götünü ben amını sikiyordum Nidal geldi o da sırayla bi beni öpüyor bi abisini öpüyordu. Değişe değişe uzun süre sikiştik. Sonra yengemin götüme ilk ben sonrada görkem boşaldı. Yengem içerde menilerimizi karıştırdı. Ve sonra çıkardı parmağıyla yaladı yuttu. Bu gün de onlara gittim. Güzelce seviştik. İlerleyen günlerde de sevişeceğiz çok zevkliydi.

1 yorum:

  1. Slm evli dul bayanlar ve evli ciftler ben istanbuldan bir erkegim arayin tanisalim tel 0531 589 57 76

    YanıtlaSil