reklam

reklam

reklam

3 Kasım 2012 Cumartesi

Bakireliğimi Verdim

slm arkdaşlar ben zonguldakdan buğra yaşım 20 ben gizli bir pasif gayım uzun zmandır hikayelriniz okuyorum ve artık bende bi hikayemi anlatmak istedim hikayem dürüstce sölüyorum gerçekdim benim gbi azgın bi orospu yapar. herzamn yaptığı gbi ewde kendimi tatmin ediyordum ozmanlar ewde yanlız yaşıyorudum ailem akraba ziyaretine istanbula gitmişlerdi bende artık dayanamiyor götüm alev alev yanıyor. görüme bi yarak yemek istiyordum .bir gün karar verdim tzecik olan götümü siktirecekdim. çarşıdan kendime birtane tanga bir tane jartiyer bi tane diz üstü pileli etek bi elbise almıştım ve tabi bi tane sarı peruk aldım ewde hazırlandın heryerimi tertemiz edip giyindim.ankarada olan ablama gidecekdim ankarayada trenle gitmeye karr verdim. ve kendimi yaşı olduk kıllı siki iri birine siktircekdim.akşama ankaraya trren kalkıyordu üstümü giyindm tambir kadın gbi olmuştum bir taksi çağırıp tren garına gidiyordum taksiyle taksicide sirek aynaya bakım beni süzüyorudu ben de içideki olan orospulukla yere bişe düşüyormuş gbi eğilip arka koltuğun orta kısmına yerleştim taksiciye bacak aramadan frikik veriyodum nese taksiciye kendimi siktirmeden gara inip bilet aldım trene bindim yanımada uffak bi çanta ve içinde eşofman takımı aldım ankaraya indiğimde giyecekdim.tren bi müddet sonra haraket etdi baya bi yol aldıkdan sonra biletcilerin gelmeye başladığını fark etdim ve olduğum vagon bom boştu tabi bilerek bindim buraya bileyci yakşlaşmaya başladığın südyenim gözükcek şekilde göğüs dekoltesi açtım ve bacak larımı araladım eteğimi hafif yukarı çekdim.tam biş orospu gbi bekliyorudum .biletci geldim ve benim de tam da istediğim gbi biriydim 40 yaşlarında bıyıklı göbekli uzun boylu iri yarı biriydi.yanıma geldiğinde ilk beni süzdü sonra biletniz hanımefendi dedi bnde çantamdan bileti arıyomuş gbi yapıp oyalandım ayyyy biletim yok dedim napccam şmdi die söylendim biletci hanımefendi biletniz yokmu dedi bende kayıp etmişim dedim ozman sizi ilk durakda indirmek zorunda kalacam dedi bende ne yaparım oralarda bu akşam vakti bana bişe yaprlar oralrda dedim biletcinin hoşuna gtimişki oda bana bişe yapmazlar güzelim merak etme dedim buluruz bi yolunu dedi bende gülümseyerek ozman tamam canım dedim yanıma oturdu benim tanımaya çalıştı konuştu havadan sudan sonra muhabet artı sen de bi tuaflık var dedi bende ne gbi dedim bilmiyorum dedi nese boşver dedi ve bacaklarımı okşamaya başladı bende bendeki tuaflık var dedim senin düşündüğün gbi değilim dedim ne peki dedi bende gay kadın değilim dedim oda nladım zaten merak etme dedi ozman süper cnm dedim sorun olmıcaksa bacaklarımı sertce okşamaya başladı dudaklarıma yapıştı koltukda bi anda kucağına alıp kalcalırmıa yapıştı sanki hiç sex yapmamış gbi deli gbi beni yiyip bitiriyodu bende biri görür dedim ewt haklısın burda olmaz dedi gel benle dedi nereye dedim sen gel dedi sen öne gec dedi vagonları takip et bende önünde kıvıra kıvıra yürüyodum trenin son vagunun da biyere geldim bi oda gbi yer orası biletcilerin dinlenme yeriymiş içre girdik içrede bi cekyat bi masa fln var içreri girer girmez dudakjlarıma yağıştı beni yatağa doğu itiyodu bi anda üstümde oldu bende bacaklarımı dahada açıp belinden sardım göğüşlerimi emiyor bacaklarımı kalcalarımı okşuyordu birden soyunmaya başladı ve sonra beni soymaya başladı ben üzreimdeki sütyen ve jartiyr tangamla kalmıştım o koca sikini rtaya çıkardı ve gözlerime inanamadım rahat 18 cm kalın damrlı bişeydi ama dayanamayıp hemen azıma aldım tüm iştahımla yalıyorudum yarrağını gırtlağma kadar sokup ıkartıyo sonra beni domaltım sokmaya çalıştı olmadı bende çantamdaki kremi çıkarım bolca sürdüm ve bi anda götüm delercesine yüklendi tamamı götümn içndeydi hızlı hızlı gidip geliyordu bende altında deli gbi inliyorum ayyyyyy ahhhhh ewt sok sik beni erkeğim die sürekli o daha çok kudurdu ve dolgun kalcalarımı tokatladı beni beni sonra masanın üstüne alıp bakacak aramdan sokuyor jartiyerli siyah çoraplı bacaklarımı okşuyordu beni çok güzel sikiyordu ikmizde zevkden delirmiştik sonra yatağa oturup kucağına aldı beni yarrağını köküne kadar sokuyordu beni üzrinde zıplatıp taşakları kalcalarıma sertce vuruyordu ve bi an da hızldı ve beni üzerinde alıp önünde diz çöktürdü ve azımın içine ve suratıama heraretli bi şekilde boşaldı boşldıkdan sonra bende yarrağını sonkez yalayıp yarağını temizledim sonra üzrimizi giyindik sohbet etdik birbirimizi tanıdık sonra ankaraya gelmek üzreydikcep numralarımızı aldık ve bende her ankaraya gitmek istediğimde değişik kıyafetler giyip kendimi biletciye siktiriyorum..öpüyorum herkezi beni dinlediğiniz için teşekkr ederim canlarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder