reklam

reklam

reklam

24 Kasım 2012 Cumartesi

Hep Ablamı Arzulamışımdır


mrb ben istanbuldan yazıyorum yaşım 16 size ergenliğe girdiğim ilk zamanlar başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum ablam var gamze 20 yaşında sürekli ablamı arzulamışımdır ergenliğe girdikten sonra onu daha cok istemye başladım birgün köyden bir günlüğüne misafirler gelmişti evimiz küçük olduğundan dolayı ben ablamın yanında yatıyordum bir gece o uyuduktan sonra elimi yavaşça çaktırmadan göğüslerine deydiriyodum ses cıkmayınca sokmaya başladım elimi iyice bana arkasını dönünce yavaşça yasladım ablama en sonda bir pilan yaptım ablam vişne suyunu cok sever bir gün annem taziye ziyaretine gidince pilanımı yapmaya karar verdim o gece vişne suyunu aldıktan sonra uyku hapını attım içine daha sonra ablama içirdim ablam o kadar severki bütün şişeyi bitirdi bi 15 dk snra uykum var diyerek yatağına geçti bende yarım saat sonra odasına giderek abla abla diye seslendim ses cıkmayınca tamdır dedim yavaşça üstündeki bluzu cıkardım o koca memeleri sütyenden fırlayacak gibiydi o sütyeni cıkardıktan sonra müthiş bir görüntü cıktı ortaya o memelere hemen saldırdım yaladım ısırdım daha sonra eşortmanını cıkardım baktım ki altında iç çamaşırı yok o kılsız taze amı gözümün önünde duruyordu yavaşça amını okşadım sonra 5 dk falan yaladım göt deliğini yaladım cok zevkliydi daha sonra ablamı yere yatırıp karnına yastık koydum yavaşça göt deliğini zorlamaya başladım soktuktan sonra sikim cok acımıştı ama buna değerdi boşalana kadar ablamı öyle siktim daha sonra ağzına sokarak tekrar kaldırdım sikimi taş gibi okab sikimi ablamın amına yavaş yavaş sokmaya başladım bakire olduğunu sanıyordum ama değilmiş yarım saat boyunca ablamın amına girdim boşalcağım zaman ablamın karnına boşaldım daha sonra giydirip yatırdım ablamı bunu hep yapıyorm artık ne zaman yanlız kalırsak ablamın o nefis vücuduna boşalıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder