reklam

reklam

reklam

18 Kasım 2012 Pazar

Kocam Yetmiyor Bende Aldatıyorum Kocamı

Eşimle 4 yıllık evliyiz.Fakat 4 yıllık evli olmamıza ragmen eşim bana karşı çok ilgisizleşmeye başladı. Güzel bir bayan olduqum için bunu kendime yediremiyordum. Eşim benimle birlikte olurken isteklerimi karşılıyamıyordu. Bedeni benimleydi f...akat ruhu bir başka yerdeydi. Sadece kendi istekleri doqrultusunda hareket ediyordu ve benim isteklerimi karşılıyamıyordu.Bu durum ben çok üzüyordu. Birgün arkadaşlarımla beraber bir cafede... buluştuk. Orada tahminimce benden küçük ama çok yakışıklı biri dikkatimi çekti. Gördüqüm kadarıyla oda bana bakıyordu. Lavaboya kalktıqımda arkamadan qeldıqını qordum. Soru sormak bahnesiyle yanıma yaklaştı. Bu vesileyle tanıştık.Gözlerimimin içine anlamlı anlamlı bakması içten içe hoşuma qitmişti. Fakat ben evliydim ve evliliqin verdiqi aqırlıkla hareket etmek zorundaydım.Ama kadınlık hormonlarım bunun tam tersini söylüyordu.Derken cafeden arkadaslarımızla bırlıkte kalkmak üzereydik ve o anlamlı bakışlar hala üzerimdeydi.Kadınlık hormonlarımı dinleyerek kur yapmaya başladım. Biz kalkarken hala bana baktıqını qorduqum anda arkadaslarımından ayrılarak cafeden cıktık. 5 dk sonra tekrar cafeye qeldim ve masasına oturdum. Bir süre sohbet ettıkten sonra evli olduqumu qızleyerek onun evine qitmeye karar cerdik ve onu çok arzulamaya başlamıştım. Kapıdan içeri qirer qirmez birbirimizin üzerine atlarcasına öpüşmeye başladık ve defalarca kez onun oldum. Kocamdan intikam alırcasına onunla sevişiyordum beni çok tatmin etmişti. Penisi kocamandı ve bana kadınlıqımı tam anlamıyla hıssettırmıstı. Eve döndüqümde kocamın yüzüne olanları anlattım şimdi oturduk yemek yiyoz :

1 yorum:

  1. slm ben izmirden tolga 27 yaşında esmer tenli seks düşkünüyüm evli-dul heryaştan cinselliğe aç bayanların çağrı ve smslerini bekliyorum 0534-709-17-56

    YanıtlaSil