reklam

reklam

reklam

6 Kasım 2012 Salı

Kız Kardeşimi Siktim

merhaba ben istanbuldan serdar size kardeşimle aramızda olan ilişkidn biraz bahsedicem. kardeşim dilek vucudu yaşına göre oldukca olgun ve guzel ben ise üniversite ögrencisiyim.. üniversiteyi istanbul dışında okuyorum ama hafta sonları istanbula sık sık gelmekdeyim yine bu hafta sonlarından biriydi annem ve babam bursaya bi tanıdıgın dügününe gitmişlerdi evde dilek ile yanlızdık. Dilek boydan mini bir elbise giymişdi gözlerimi ondan alamıyordum; zaden herzamanda hayallerimi süslüyordu. Evde zaman geçirmeye çalışıyorduk ama dilekde bende çok sıkılmıştık akşam üstü hadi hazırlan dışarı çıkalım dedim oda tamam abi dedi bi 5 dk sonra evden çıkdık aklımda herzaman takıldıgımız sakin bir bar a gitmek vardı; bu arada dilek bugune kadar hiç alkol kullanmamışdı. mekana gittigimizde üst kata çıkdık; üs t kat genelde boş olurdu bölece rahatca haraket ede bilirdik.. dilek 2 3 bardakdan sonra ilk alkol kullanmanın etkisi ile kendini kaybetmye başlamışdı bende bundan yararlanarak onu elliyordum oda hiç sesini çıkarmıyordu ama alkolden biraz fazla etkilenmişdi; dışarı çıkıp hava almasını teklif ettim tamam abi dedi sahile dogru indik. Dilek biraz açılmışdı ama hala ellememe tepki vermiyordu yürümeye devam ederken konuyu sex e getirdim hiç kimseyle yattınmı diye sordum oda hayır çocun biri istedi ama yapmam sonra orospu olurum dedi; bu düşüncesini degiştirmeliydim bende herkezin ihtiyaçları var seninde var bunları birileri karşılamalı istiyorsan yata bilirsin arkadan yabarsın bişe olmaz korkma felan dedim; oda sonra başkalarına söler onlarda ister amam abi hem öndende istersem nolcak sonra dedi bu muhabbet sürerken biz sahilde kol kola yürümeye devam ediyorduk benim ellerim rahat durmuyordu oda hiç brşey demiyordu bundan gayet memnun gibiydi; belkide ben senin bu korkularını yenmene yardımcı ola bilirim dedim sonuçda abinim sende bi okadar çekici bi kızsın ikimizinde ihtiyaçları var bunları gidermemiz gerek die ekledim, dilek dinlemeye devam ediordu sahilden çıkıp yandaki parkın agaçlık mekanına dogru yurumeye başladık bıraz kuytu karanlık bi köşesine geldigimizde boynuna yapışdım biraz emdikden sonra nefes alışı degişmişdi ellerimi elbisesini kaldırıp içine sokdum bu arada emeye devam ettim bi elimlede amını parmaklıyordum onunda bundan çok zewk aldıgı belliydi sonra öpüşmeye başladık ikimizde hiç konuşmadan işimize koyulmuştuk üstündeki boydan elbiseyi çıkardım göüslerinden yalamaya başlayarak amına dogru inidim ve kılodunu cıkardım artık çırıl çıplakdı hemde bi parkın hafif kuytu bi köşesinde altımda hiç ses çıkarmadan nefes nefese kalmışdı şimdi içine gircem dedim ve kafasını sokdum ama çok dardı girmiyordu oldukca ugraşcak gibiydim..bu sırada birden bi ses duydum kafamı kaldırdıgımda 2 kişi bizi izliyordu ve hemen yanımızdalardı biri bi bıçak cıkardı ve gitmemi istedi dilek orda çırıl çıplak şekıldeydi okadar hazırlıksız yakalanmısdık ki üsdune hiç birşey giymeye fırsatı olmamısdı. ben üstümü biraz toparladım dilek hala aynı şekildeydi ve uzaklaşdım benim uzaklaşmam ile ikiside dilegin üstüne çullandılar teker teker içine girdiler biri içine girerken digeride azına veriyordu dilekde korkudan hiç sesini çıkarmıyordu işlerini bitirmişlerdiki dilekde giyinmeye çalışıyordu bu sırada dilegi yanlarında götürmeye çalıştıklarını fark ettim belliydiki yarım kalan işe başka biyerde devam ediceklerdi veya birbaşkalarına sunucaklardı akıllarında bunun gibi çokdahah fazla şey oldugu yabacakları kesindi bi şekilde dilegi uzaklaşdırmalıydım yanlarına doru hızlıca vardım itişip takışmaya başladık ikisi birden üstüme çullandı bundan yaralanarak dilekde ordan uzaklaşdı bende ilk fırsatta kaçdım peşimde olmadıklarını gördümde dilek i aradım ve hemen yanına gittim çok korkmuşdu ama benim aklım gördügüm görüntülerden sonra dahada fazla onu sikmekden yanaydı zaden bu gece olan olmuş durumdaydı biraz yürüdük ve kimsenin olmadıgı bi kuytuta agaçların arasna girdik dilek hala üstünden yaşadıklarını atamamışdı atmasıda kolay degildi tabiki ama ne olursa olsun yapıcakdım hemen soymayay başladım önünden girdim zaden az önceki hayvanlar bozmuşlardı, içine boşaldım biraz konuşduk olayları üstünden atmasını sagladım hamıle kalmaman için dogum kontrol hapı alırız diyip korkusunu sindirdim oda tamam dedi burdand oru eve geçdik ve beraber duşa girdik temizlendikden sonra onu kucagıma alıp odama götürdüm ve sevişmeye başladık artık benim karımdı istedigim zaman sike bilirdim. ve her fırsatta sikişiyoruz netden tanışdıgımız bizim durumumuzdaki bi kardeşler ile eş degişimi yapdık üniversite okudugum şehire hafta sonları geldiginde ev arkadaşlarım ve dilek grup yabıyoruz ve dilekde doyumsuzlaşdı çevremizden olmayan yabancı ve sır tutan birileri ile tanışmak istiyoruz ben istanbulda degil iken dilegin ihtiyaçlarını karşılıcak olmalı bu kişi umarım aradımız gibi bir sırdaş buluruz 20 27 yaş arası olması önceliklidir

5 yorum: