reklam

reklam

reklam

18 Kasım 2012 Pazar

Öğretmenimi Siktim

Köyden İstanbul’a geleli 2 yıl olmuştu. Komşularımızla iyi ilişkilerimiz vardı. Bizim evin bahçesi L şeklinde komşularımızın arka pencerelerine doğru uzanıyordu. Komşularımızın bahçesi olmadığından, akşamları genellikle bizim bahçeye gelirlerdi. Ben 21 yaşındaydım. Kadınların güzel yerlerine bakmaya başlamıştım. Bizim eve bitişik olan komşumuz Hale küçükken evlenmiş, iki yaşında çocuğu olmasına rağmen daha 18 yaşındaydı. Kocası bir fabrikada çalışıyordu. Çok hoş fiziği olan esmer güzeli birisiydi. Balkona çamaşır asarken bahçede alttan sütun gibi bacaklarına bakıyordum. Bazen kiloduna kadar görebiliyordum. İçeri girene kadar izledikten sonra 31 çekmek için doğru banyoya gidiyordum. Bir gün balkondan bana seslendi. Kocası vardiya çalışmaya başlamış Gece ben yalnız korkarım, bizim evde yatar mısın? Dedi. Allah! Kim istemez... Annemle konuşurum gelirim dedim. Kocası gittikten sonra gelmemi istedi. Kocası 20.00 de gidiyordu. Bende hemen yatılı misafirliğe gittim tabi ki. Burada kaldığını kocam duymasın, o gittikten sonra gelirsin, gelmeden de gidersin dedi. Tamam dedim. O zaman evler hep ahşap ve küçüktüler. Bir müddet sohbet ettikten sonra yatma zamanı gelmişti. Sohbet sırasında Halenin vücut hatlarını iyice inceleme fırsatı buldum. Küçük olmama rağmen sikim kalkmıştı. Hale kızıyla beraber bende aynı odada yer yatağında yatacaktım. Benim yatağımı sermişti. Ben yatağıma yattım. Küçük kız daha önce yatmış uyumuştu bile. Hale lambayı söndürüp kırmızı bir gece lambası yaktı. Odayı bir loşluk kaplamıştı. Loş odada Hale soyunup geceliğini giymişti. Soyunduğunda hava sıcak olduğundan kilot ve sütyenle kalmıştı. Sonra da incecik bir gecelik giymişti. Loş odada aslında her şey görünüyordu. Bu manzarayı görünce sikim daha fazla sertleşti. Sikimle oynark! en uyumuştum. Gece vücudumda dokunmalar hissederek uyandım. Gözlerimi açtığımda Halenin yanımda olduğunu ve sikimle oynadığını gördüm. Hiç sesimi çıkarmadan uyuyor gibi yaptım. Sikim taş gibi olmuştu. Hale sikimi öpmeye başladı. Sonra ağzına alarak yaladı ve emmeye başladı. Artık uyur numarasını bıraktım. Çünkü dayanamıyordum. İlk defa bir kadın tarafından tatmin ediliyordum. Saçlarından tutarak başını iyice bastırdım. Sikimin tamamı hatta taşaklarım bile ağzındaydı. Artık dayanamıyordum. Ağzına boşaldım. Müthiş zevk almıştım. Hale abla sikimi emmeye devam ediyordu. Kilotunu çıkararak amını ağzıma dayadı. İştahla yalamaya başladım. İlk defa böyle bir şey yapıyordum ve çok hoşuma gitmişti. Hale bana nasıl seks yapılacağını pratik olarak gösteriyordu. Amı iyice ıslanınca yanıma yatarak beni hemen üstüne çekti. Bacaklarını araladı ve ben bacaklarının arasındaydım. Sikimi eli! yle avuçlayıp amına doğru yöneltti. Sikim ama değince sa! nki kora değmiş gibi yanmaya başladı. Bende yüklendim. Sıcak bir tünelde ilerliyordum. Altımda kıvranmaya başladı. Bende ileri geri yapmaya başladım. Hayatımda böyle bir zevk yaşamamıştım. Memelerini çıkararak yalamaya başladım. Memeler taş gibi olmuştu. Ağzımı olabildiği kadar açarak memeleri ağzıma almaya çalışıyor, ucuna doğru gelince iştahla emiyordum. İkimizden de hırıltılar gelmeye başlamış, artık dayanılmaz bir noktaya gelmiştik. Büyük bir sarsıntıyla ikimiz aynı anda boşaldık. Boşaldıktan sonra da hale hareketlerine devam ediyordu. Sikim inmeden tekrar çalışmaya başladık. Sabaha kadar kaç kere boşaldığımı hatırlamıyorum. Her türlü pozisyonu denedik. Ben fazla bir şey bilmiyordum. Hocam haleydi. Halenin uyarmasıyla kendime geldim. Sabah olmuş ve kocası gelmek üzereydi. Hızla giyinip evden çıktım. Sikişmelerimiz yıllarca sürdü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder