reklam

reklam

reklam

2 Ocak 2013 Çarşamba

Liseli Kızla Sex Hikayem

Merhaba ben mert .ben 18 yaşında yakışıklı bir erkegim. bundan 2 yıl once ben lise 2 de iken sabahçıydım ve hergün minibüsle gidip geliyodum.tabi iş saati oldugundan tııklım tıklım oluyodu.bazen kapıdan bile aslarak gidiyodum. neyse aynı okulda olduğumu sexi bi kızvardı. farklı sınıflardaydık. ama o kadar güzeldiki .sarışındı.kalçalarıda süperdi. bir sabah minibüs bekler ken onun da yanımda bekledigini fark ettim . minibüs bekliyodu. nese minibüs gel ve tıklım tıklımdı zar zor kapının orda bi yere yerleştik. onun bana arkası dönüktü. şansa bakın ki diger herkesin bize arkası dönük ve kulaklık la müzik dinliyolardı yani çogu en azından bizi duyabilecek olanlar. tam otabandan hızlı bi geçerken adam birden fren yaptı bendetabi kıza yapıştım arkadan. camdan baktım trafik var. bende çarptıgım için özürdiledim. sanra işte sohbetimiz biraz koyulaştı. öle konuşurken benim gözüme kirpik kaçtı oda bi bakıyım belki alabilirim dedi bende biraz egil dim ve yaklaştım nerdese duka dudaga gelecektik. o anda adam bi dur kalk yaptı ben kızın dudana yapıştı. süperdi bian kendim den geçtim kız beni öpmeye başladı bende baktım o öpüya ben de başladım nerdese 5 dakka öpüştük benimki kazık gibi olmuştu sonra birden bıraktı bende bekledim ve sonra onu öpmeye başladım birden kendim geri çekti. ve sonra terrar öpmeye başladı .ben iyice kendimden geçtim önce gögüslerini sonra kalçasını ellemeye başladım. sonra pantolononu açtım venindirdim ve aletimi çıkardım kız önce olmaz dedi ama sonra onu götten sikmeye ilna ettim. çok feçi bişesi. öle minibüs sayesin de 1 hafta falan hersabah fırsat bulunca onu götten siktim. ama amınıda çok merak ediyodum . vi sabah yine yaptıktan sonra ona cumrtsi boşmusun diye sordum tabi niyetimi biliyodu. ve bana ölen 1 den akşam 8 e kadar evde kimsenin olmicanı ve istedigimiz gibi yatabilecegimizi söledi bende tmm dedim cmartsiyi sabırsızlıkla beliyodum .cmartsi saat 12 de evden çıktı dışarda bekliyodum baktım anne babası falan evden çıktılar.bende hemen girdim içeri . hemen amına sokmak istiyodum ama bana deha 8 saatimiz war acelen ne didi bede tmm dedim ve bi yarımsaat faln seviştik. sanra ben dayanamiyorum dedim ve onu soymaya başladım ikimizde çıplaktık . yatırdom onu yataga. önce amını yaladım sanra benimkini azına verdim ve en sonunda kucama aldım ve amına girdim . o kadar sıcak ve suluyduki sanki delirmiş gibi sokamaya başladım. önceden götüne girdigim den biraz alımıştım öle heman boşalmadım 15 dakka falan sonra boşaldım sora onu yataga yatırdımve grirmeye devam ettim bi 3 saat falan tam 6 kez boşaldım ama hamile kalmasın diye dıları en sonunda ikimizde çok yorulduk biraz uyuyalım dedi kalktıgımızda saat 6 idi ben onu kucama aldım ve banyoya gittik. ba yarm saat falanda küvette yaptık sonra banyo yapıp çıktık biraz yemek yedik saat 7 olmuştu.sonra onu kucama aldım öpüşmeye başladık. öpüşerek bütün evi dolaştık saat 8 eçerek kala ailesi apartmanın girişinde bi komsularıyla konuşuyolardı.biz heman toparlandık ben çabuca k evden çıktım. çıkmadan öne bunu sık sık tekrarlayalım dedim ve işte 2 yıldır sevgiliyiz.benlise bitince evlenme teklifi edicem ailemiz karşı olabilirler diye gizli bi yüzük takmayı planlıyorum ee askerden sonrada kabul ederse evleniriz

2 yorum:

  1. Slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciftler arayin tanisalim ben istanbuldan bir erkegim tel 0531 589 57 76

    YanıtlaSil
  2. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil