reklam

reklam

reklam

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Ablamla Sex Hikayem

Slm size başımdan gecen olayı size anlatmak istiyorum bundan üçsene önce ben ozaman 18 yaşındaydım benden 4 yaşlarında benden büyük abla vardı uzun boylu 175 boyunda çok güzel ve fizik yine uygun biri poposu dolgun çok güzel dudakları ben her

gün onu hayal edip 31 çekerdim bir gün anem ve babam evde yok ken benle ablam tek evdeydik oturuyorduk

Ona bakınca deli olu yordum üstümde dar bir kont pan tolon vardı tam olarak yarağım kakmıştı pantolumun fermanı açılmak üzereydi onu tuvalete gitmesini bekliyordum anem ve babam gelmek üzereydi ne yapsam ne etsem aklıma bişey geldi dedimki abla evet dedi dedimki .

gel seninle su içme yarışmasına girelim nasıl dedi dedimki 3 bardak su içerse evet dedi tamam ma ne idasına girelim

birbirimize bir hed alacaz tamam dedi

suyu getirdim ben iki bardak su içtim halbiki 5 tanede içebilirdim ablam dediki bukadarmı sen sadece ikitanemi içersin evet dedim sıra ablama gelmişti baktımki kendisi 3 bardak su birden içti sonra dedimki sen

kaszandın biraz durduk bir baktımki hemen ablam tuvalete giti heralde işlemesi gelmişti bende bunu istiyordum tuvalete giti bende tuvalet kapısının altından bakıyorum hep heyal etiğim göt deliyini görmek daha sonra ayak üstünde oturmuş o güzel amını gördüm tıraş etmiş tertemiz



işlemeye başladı keşke ağzında işleseydi hayal ediyorum daha sonra göt deliyini gördüm açılıp kapaniyor bir baktımki göt deliyi acılmaya başladı siçmeye başladı kalbim durmak üzereydi götünde çıkan bok yarağımdan daha kalındı işini bitir dikten sonra kalmaya başladı elini yıkadı bende

tam kalmak üzereydim kapinın sesi gelince hemen fırlamaya başladım kaçtım içeri gördü beni içeri geldi samsarı olmuştum bana baktı moralı bozuk duruyor bu olaydan evelde banyo yaptığımda hep onun kilotunu koklardım 31 çekerdim

daha bana dedi sen ne den bana bakiyordun seni gördüm dedi sonra dediki bişey gördünmü söyle çabuk gör düm dedim ne gördün dedi bana dedim senin amını

ve götünü gördüm hemen elimi poposunu elemeye başladım beni istiyonmu dedi evet abla seni götünü istiyom ablam bana dediki sen hiç biryle oldunmu hayır dedim ozaman gel sik beni cidimisin abla evet dedi cidiyim istemiyonmu bana dedi bende sende öyle bişey bekliyom ablacım

hemen çabuk ozaman hemen elimi götüne atım hemen kilotunu indirdim ve yalamaya başladım daha sonra parmağımı soktum oh oh oh nlemeye başladı hadi sik götümü yine yalamaya başladım galiba poposunu iyice yıkamamıştı abla dedim poponu yıkamadınmı tuvalete

gidince sen yala cabuk dedi bana dilinle yıka bende yaladım deliyin etrafındakini bok kırıntılara yalamaya başladım ve yutmaya başladım

30 dakika yaladıktan sonra yarağımı çıkarıp sokmaya başladım oh oh oh demeye maşladı deliyi baya güzeldi birdem içine boşaldım en az 3 posta atım daha sonra ban yoya gitik bir düş aldık şu an ablam evlendi şuan ilişkimiz devam ediyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder