reklam

reklam

reklam

26 Ağustos 2012 Pazar

Olgun Hayriye Teyzeyle Sex Hikayem

Merhabalar. Ben burak. yaşım 18 yakışıklı 183 cm boyunda her insan dilinden anlayabilen biriyim. Yengem ise türbanlı ama o kadar da kapalı olan çok dikkat eden bir bayan değildir. yengemi dar eşofmanla görmüştüm bir kere ve o zaman beni deli etmişti. o günden sonra yengeme farklı gözle bakıyodum yalan değil. Bir de bir parfümü var o zaten benim 14lüğün kızılay çadırına dönüşmesine yeterli olmuştu.. Bir de o gün önüme servis açtığında gördüğüm o göğüsleri zaten baştan çıkarmıştı beni. ben hemen banyoya geçtim. banyoda daha azmıştım. hem serbesttim hem çamaşırlıkta yengemin kilot ve sütyenini görmüştüm. bundan azdırıcı daha ne olabilirdi. hemen kokladım mmmm mis kokuyodu.
Neyse yengem bi ara telefon açtı. Burak gelsene canım sıkılıyor dedi. Biz yengemle iyi arkadaş olmuş baya dertleşirdik. O gün yengeme açılmaya kararlıydım. Gittim ve yengem açtı kapıyı. Türbanından gelen güzellik yetmiyomuş gibi türbanını açmış bir şekilde karşıladı beni. İlk defa öyle görmüştüm ve acayip azdırmıştı beni saçlarını da düzleştirmiş. Yenge ya çok güzel olmuşsun dedim. sarıldım öptüm kokladım. parfümün de harika yine dedim. ayy burak ya keşke kocam sen olsaydın o piç bana hiç böyle sözler söylemedi demesi zaten bitirici noktaydı. Resmen gel kocam ol diyo galiba diye düşündüm ve hemen bakışmaya başladık. ben ona o bana. dudaklarına parmaklarımı dokundurdum. ilk defa bi kadına karşı böyle oluyodum. 8-10 birlikteliğim olmuştu. kız arkadaşımın annesini bile yaparken böyle heyecanlanmamıştım. Seni gerçekten seven biriyle birlikte olmak istiyo musun diyip boynuna iki elimi at
tım. offf ne duruyosun kocacım hadi yatağa gidelim demez mi. yatağa fırlar fırlamaz soyunduk hemen. üstüne çıkıp öpüşmeye başladık. o hayvan böyle sevgi göstermedi bana dediğinde bırak o hayvanı unut onu şimdi diyip dudaklarına yapıştım yine. Dudakları ve içindeki tükürükleri çok tatlı geliyordu ve hiç bırakamadım dudaklarını. Ben bunun her tarafını yaladım. daha sonra tekrar öpüştük amını yaladım götünü güzelce yaladım ve kalkmış sikimin suyunu yengeme emmesini istedim. emdi hiç itiraz etmeden ve gülerek mm süpermiş bebeğim demesi iyice azdırıyodu orospunun neyse amına sürttüm bir süre çok dardı. sokmaya başladım girmişti tamamı. off dehşet bir şeydi. rüyada bile böyle zevki olamazdı. gerçeğini yapıyordum inanamazdım. o anki heyecanı başka hiçbişeye değişemem. neyse o gün öyle geçti işte. 1 aydır her gün mesajlaşıyoruz hatta her dk.

1 yorum:

  1. selam ben oguz yaş 32 boy 180 kilo 80 istanbul sexste sınır tanımayan ciftler ve olgun bayanlar ister real sexs ister telefonda sınırsız sexs için arayın telefonda tüm fantazileri doyasıya beraber yaşayalım evli ciftler gizlilik ve temizlik benim için cok önemli yataktaki sırdaşınız olurum büyük alet isteyen arayın 0536 025 65 73 özel noya acıktır

    YanıtlaSil