reklam

reklam

reklam

26 Ağustos 2012 Pazar

Bakire Kuzenim

Mrb. Ben Furkan 16 yaşındayım Orduda yaşıyorum . İstanbul\\\'da yaşayan arada birde bizi ziyarete gelen kuzenlerim bu yaz yine gelmişti . Kuzenime her zaman ilgi duyardım ama bu sene bi farklıydı . Kuzenim 15 yaşındaydı ve gögüsleri geçen seneye göre olgunlaşmıştı . Kuzenim eve girdiği andan itibaren gözümü göğüslerinden alamıyordum . Şimdiden planlar kurmaya başlamıştım ama aileside bizim evdeydi . Neyse 1-2 saat kadar oturduk . Kuzenimin annesi biz köye gideceğiz Kızım sizde kalsın demesinmi . O anda bayılacak gibi olmuştum kuzenimi sikebilicektim ama nasıl . Bunu düşünürken Annesiyle babası evden çıkıyordu . Uğurladık ve içeri geçtik . Çok heyecanlıydım . Onu izlerken bir anda ayaga kalktı ve çıkarmısın üstüme değiştiricem dedi . Bende tamam deyip odadan çıktım . Üstünü değiştirdikten sonra beni geri çağırdı ve tv izleyelimmi dedi bende olur dedim ve oturdum . Kuzenim esmer 1.65 boylarında çok güzel bi kızdı . Kuzenim rahat giyinen biriydi üstüne ince bluz giymişti . Altınada çok kısa bi şort . Gözlerimi ondan alamıyordum ama anlamasından korkuyordum . O gece onu sikmeyi çok istiyordum . O arada film bitti ve kuzenim ben yatıyorum ışıgı söndürürmüsün dedi . Bende tamam dedim ve ışıgı söndürüp çıktım . Çıkar çıkmaz banyoya gittim ve 31 çekmeye başladım .2 dk içinde boşaldım . Çünkü çok azmıştım. Yattım uyudum sabah kalktığımda kuzenim uyanmamıştı . Yattıgı odaya gittim ve tvyi açtım onu izliyordum tv bahane . O arada uyandı . Günaydın dedim gülerek günaydın diye cevap verdi . Annem de uyanmış mutfakta kahvaltı hazırlıyodu . Kahvaltı hazır deyip bizi çağırdı . Gittik ve kahvaltıyı yaptık . Kuzenim masadan kalkıp yattıgı odaya gitmis ve kapıyı kapatmıştı . Bende peşinden gittim ve delikten baktım üstünü değiştiriyodu . Üstünde sadece sütyeni wardı . Bir anda onuda çıkartmasınmı . Dayanamadım kapıyı açtım . Ve onu o halde gördüm . Giyindiğini bilmiyo gibi yapıp onun müthiş göğüslerini süzdükten sonra kapıyı geri kapattım . Göğüslerini görünce öyle bir azdımki odama gidip 31 çekmeye başladım . O anda kapı açıldı ve kuzenim girdi . Beni ohalde gördü . Ben tam sikimi şortumun içine atarken dur dedi . Ne yapacagımı şaşırdım . Bana yaklaştı ve göğüslerim çok mu hoşuna gitti dedi . Bende o göğüsler kimin hoşuna gitmez dedim . Kuzenim mutfaıa gitti ve su içme bahanesiyle annemleri kontrol etti Annemler mutfakta yemek yiyordu . Tekrar yanıma geldi ve göğüslerini açtı . Hemen göğüslerine daldım öyle bir yalıyordumki ilk yalamam olmasına rağmen her zaman bu işi yapıyor gibiydim . Kuzenim sıra bende deyip sikimi yalamaya başladı ben yaklaşık 1 dk içinde boşaldım . Öyle güzel yalıyorduki 1 dkda boşaltmayı başardı . Annemler evde oldugu için şimdilik bu kadar dedi ve içeri gitti . Bende peşinden içeri gittim . 2-3 saat tv izledikten sonra annem ablamla çarşıya gideceğini söyledi . Kuzenimle bi an göz göze geldik ve gülüştük . Annemler 20 dkya hazırlandı ve gitti kuzenimle başbaşa kalmıştık . Kuzenim yanima yaklaştı ve pantolonumu indirdl bende t-shirt ümü çıkarttım . Üstümde hiçbirşey yoktu ve bir anda yalamaya başladı . 10 dk boyunca yaladı ve beni 2kere boşalttı . Ayaga kalktım ve onu soymaya başladım . Şortunu kendi çıkarttı . Bluzunu da ben çıkarttım . Üstünde iç çamaşırları kalmıştı . Sütyenini çıkarttım ve göğüslerini yalamaya başladım . Göğüslerinden yavaş yavaş amına doğru kaydım . Donunu sıyırdım . Amını kokladım ve yalamaya başladım . Çok zevk alıyor olacakki titriyordu . Kuzenim dayanamadı ve boşaldı . Ben hala yalamaya devam ediyordum . Kuzenim sok artık dayanamıyorum dedi . Ben korkuyordum bakireliğini bozarsam diye. Kuzenime sordum kuzenim hayır bakire deyilim dedi. Bende sokmaya başladım . Başını yavaş yavaş soktum ve bi anda kökledim ve gelgitlere başladım . Kuzenimin amından kan gelmişti o anda anlamıştımki kuzenimin kızlığını bozmuştum . Kuzenime sordum niye yalan söyledin diye oda doğruyu söylesem sikmezdin beni dedi ama bilmiyoki ne olursa olsun onu sikeceğimi sadece duyarlı gözükmek istedim :) tekrar kökledim ve gelgitlere devam ettim Kuzenim ahh ahh diye ses çıkarıyordu . Öyle güzel ahhlıyorduki sadece ahhlamasıyla boşalabilirsiniz . Kuzenimi yaklaşık 15 dk siktim . 3 kere boşaldım oda 2 kere boşalmıştı . Onu o gün 2kere daha siktim . İkimizde çok yorulduk ve bıraktık . Duşa girdik . Sonra ailesi geldi kuzenimi almaya kuzenim hazırlanırken kucağıma oturdu ve dudagımdan öptü . Bunu tekrarlayacagımıza söz verdi ve gittiler . Şuan istanbuldalar 2 ay sonra geleceklermiş . Gelsinler bu sefer bırakmicam onu enaz 8 posta yollicam ona kartvizit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder