reklam

reklam

reklam

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Yengemle Sex

Her şey ergenliğin en azgın dönemi olan 15 16 yaşlarımda başlamıştı şanslıydimki amcamda o dönem yengemi bırakıp yurtdışına bi fahişenin kollarına gitmişti böylelikle yengemde hem intikam duygusu hemde azgınlıık son safhaya gelmişti bu arada memleket kastamonu.Yengeme olan arzum beni çıldırtıyordu her gece onu düşünüp 1 kaç defa 31 çekiyordum evimiz yakın olduğundan her gün gidip onu dikizliyordum .başlarda bana sinirleneceğini hatta aileme söyleyeceğini düşünmüştüm ve hikaye bir haziran günü saat 14 00 da başladı.ben yine yengemi dikizlemeye gitmiştim yengemde çamaşır yıkamış ve kilotunu faln asıyordu birden beni gördü ve eve davet etti.bende fırsat bu fırsat deyip eve gittim yengemin adı nütfiye 35 yaşında mükemmel eve gittiğimde baktım daracık bir pijamayla beni karşıladı kızları da köye gitmişlerdi ve bana korktuğunu ve bu gece onunla kalmamı istedi bende seve seve dedim sonra ilk önce saat sekiz gibi ilk deydirmeyi yaptım bulaşık yıkarken arkasından gittim ve deydirdim o anda anladımki oda isytiyor çünkü birden bire domalıverdi çöp atma bahanesiyle neyse daha sonra ben evde oturmus onu düşünüyordum ister istemez kalkmıştı makine yengem geldi ve birden yanıma oturdu birden bire bana heyecan bastı ne yapacağımı bilemedim daha sonra omzuma yaslandı ve sohbet etmeye başladık önce bana erkeksizlik çok kötü bişi diyordu bende ona yenge sen korkma diyerek teselli ediyordum sonra bana dediki ben korkudan demiyorum zaten sonuçta bende bir kadınım dedi.işte aradığım fırsat buydu bende ona dedimki o konudada yardımca olabilirim dedim o da benle dalga geçme dedi ben ciddi olduğumu söyleyince utandı yatak odasına gitti daha sonra ben bakmaya gittiğimde uyku numarası yapıyordu bunu ikimizde biliyorduk çünkü kapıdan bakınca gülümsüyordu ben yavaşça yanına gittim ve kalçasını ellemeye başladım daha sonra bana ben seninim kocacım sik beni demeye başladı en başta memelerini emmeye başladım tamamen kendini bana bırakmıştı sonra dudak dudağa öpüşmeye basşladık artık bana sik beni diye yalvarıyordu ben hemen eşafmanını indirdim ince bir kilodu vardı onuda çıkardım ve sürttürüyordumm bana tamamen yalvardım ne olur bebeğim sok artık diye bende amına soktum daşaklarıma kadar alabileceğini tahmin etmiyordum ama alabikliyordu amına 2 posta bu şekilde attım daha sonra götüne sokuyimmi dedim oda hayır dedi ama artık banma teslimdi götünede sokmaya başlamıştım sabah4 e kadar böyle sikişmeye devam ettik daha sonralarda ise çocuklar okula gidince hergün gidip sikiyorum yakında çocuk yapmayı düşünüyor ama ben bu fikirde değilim hikayelerin devamını bekleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder