reklam

reklam

reklam

2 Ekim 2012 Salı

Dayımın Karısıyla Sex


Slm sex hikayeleri okurları bu olay tamamen gerçek ve ben uzun süre düşündükten sonra paylaşmaya karar verdım  ben ısmımı vermek ıstemıyorum
Geçen yaz her zamankı gıbı dayımlara gıtmıstım dayım 1.89 boyunda 75 kg babayigit bı adamdı onun karısı benım askım yengem ıse 1.82 boyunda 60 kilo esmer korpeceik bır amı olan ve tam avuclanacak sevıyede memelerı olan bır kadındı yengem. ben her zaman  yengemı dusunerek 31 cekerdım ve her zaman onu arzularladım. bır yaz gunu bızım evde tadilat oldugu ıcın aılecek dayımlarda yatıcaktık bugun. Gıttık dayımlara ve muhabbet ettık artık yatma zamı gelmıstı ama ddayım hala ısten gelmemıstı. Ev fazla kucuk oldugu ıcın annemlerı ve kardısımlerı dıger odalarda yataklarını hazırladıktan sonra,yengem bana sana yatacak yer yok sende bızım yatakodasında yerde yatarmısn dedı bende dururmuyum hıc tabıkı yengecım dedım yatarım ne olcak kı hem 1 gece altı ustu.yengem tmm dedı ve yatagı serdı dayım ısten gelmıstı ama cok yorgundu hemen yatagına gırıp bıraz dınlenmek ıstedı. yengem o gun oyle bır gecelık gıymıstıkı benım yarragım onu gorur gormez dım dık oldu saf bır gecelık dı ıcındekı kırmızı tangası tamamıyla bellı oluyordu ve bana nıspet yapar gıbı sureklı egılıp duruyordu yatagı acarken neyse bunlar yataga gırdıler bende hemen yerdekı yatagıma yattım aradan 5 dakıka gectı ve dayımla yengemın fısıl fısıl konuslamarını duydum dayım yengemı sıkmek ıstıyordu ve yengemde olmaz yanımızda cocuk var nasıl yaparız dıyordu dayım ıse bıse olmaz hem o yatmıstır dıyordu. Dayım yengemı arkasına dogru cevırdı yengeme gırdı yengem ınlemeye basladı ve dayım hemen cabuk bosaldı banyoya dogru gıttı sanırım dus alcaktı yengem benım uyanık oldugumu bılıoyrdu bana dogru dondu ve dedıkı gıt lavaboya rahatla gel dım dık olmus dedı yoksa yatamassın dedın ben cok sasırmıstım  bır o kadarda utanmıs ve kızarmıstım yok yenge dedım bısse olmaz yatarım dedım ama yengem ısrar edınce gıttım hemen 31 cektım .neyse o gece oyle bıtmıstı ertesı gun yengem babamı arayıp benı cagırdıgını soylemıstı babam yengen senı cagırıyor onun  yanına ugrıcakmıssın dedı yengemın evıne gıttım kapıyı actı aman allahım bayılcaktım oyle bır sort vardıkı ustunde oyle bır t-shırt vardıkı adeta vucuduna yapısıyordu. Neyse ıcerı gırdım yengem bana dun geceden bahsettı benım sıkım yıne dımdık olmusstu boxerımdan fırlıcaktı bırazda utandım tabı. Yengem yanıma geldı oturdu ve elını bacagıma attı henuz daha cok gencssın dedı ve bı ılıskı yasamalısın dedı elını hafıften yarragıma dogru atttı yarragımı ellıyınce cok sasırdı gulumsedı.bırazdan ıcımde olcak  bu yarrak dedı.dedıgı an zaten ben dudaklarına yapısmıstım yengemın delıler gıbı çılgınlar gıbı sevısıyorduk  sonra yengemı soyundurdum bende soyundum  hemen yengem sana tum bıldıklerımı anlatacam dedı ve yarragımı agzına aldı ben ayaktaydım oyle bır somuruyor oyle bır emıyordu kı yarragımı benım ayakta durcak gucum kalmamıstı hemen kalktı koltuga dogru uzandı ve yala bakalım şu amımı dedı amı hıc sıkılmemıs gıbıydı neyse yalamaya basladım oyle bır yalıyordum kı yengem ınlıyordu hadı gır artık askım dedı sık benı dedı o yarragı sok ıcıme ıcımde gezdır dedı bende hemen yarragımı  onun korpecık pempe amına soktum oyle bır soktum kı yengem cıglık attı yavas olsana dıye bagırdı bana yengemın amı dap daracıktı  ve sımsıcaktı oyle bır gel gıt yapıordum kı anlatamam sıze hemen yengem tmm dur dedı ve benı koltuga oturttu ustume cıktı amına sıkımı yerlestırdı ve ustumde zıplayama basladı oyle bagırıyordukı acıdan sankı tum apartman duymustu sesını sık benı askmı ohhhh cok guzel sıkın var dıyıp duruyordu ve cıldırmıstık ben bosalacam dedım yengeme ve aniden kalktı ustumden hemen yarragımı agzına dayadı agzına bosaldım yengemın tum dölümü yuttu toparlandık ve bana dedıkı bu olaydan kımsenın haberı olmıcak bende tabı kı yenge dedım ve eve gıttım bundan sonra bır olayım daha gectı yengemle cok ılgınce dayım bunları ogrendı ama daha sonra yazıcam bunlarıda sımdılık ıyıgunler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder