reklam

reklam

reklam

20 Ekim 2012 Cumartesi

Halamla Sex

Mrb bnm ismim alper 20 yaşında istanbulda yaşıyorum neyse hikayeme geçeyim halam esmer tatlı güzel göğüslü balık etli kısacası fiziği yerinde tam sikilmelik güzel bi bayan Bi Gün halamların yanına gittim Evde kimse varmı diye sordum oda yok geç içeri dedi içeri girdigimde kendimden geçtim halamın altında kırmızı iç çamaşirları wardı bu zamana kadar hep halamı azulamiştım kafama koymuştum bugün sikecektim onu halam hiç çekinmeden yanımda öyle duruyordu ben perdeleri takıcam sende şu koltukları tutver dedi bende tm hala diyerek tutmaya başladım neyapsam diyede bi yandan düşünüyordum koltugu biraktım bi an halam yukardan üzerime düştü sikimin üstünde oturuyordu resmen sikim kazık gibi olmuştu zaten aha dedim işte o an bu an hemen atağa geçtim arkasından beri sarıldım kalkmaya çalişirken ve kulağina eyilerek hala senden çok hoşlanıyorum seni bugün sikmek istiyorum nolur zorluk çıkarma dedim yanağina bi öpücük kondurdum kalbim pır pır atıyordu halamsa altımdan kurtulmaya çalişiyordu üstündekini çıkardım zorlana zorlana o taş gibi götü ortaya çıkmıştı götüne tokatlar atiyordum resmen çıldırmıştım artık halam yapma diye yalvariyordu yüzüstü çevirdim ellerinden tuttum hala boşuna uraşma seni bugün sikecem dedimm dudağindan kaptım deli gibi öpüyordum bi yandanda sikimi kapalıdan sürtüyordum artık halim kalmamaişti biran önce başladigim işi bitereyim diye harekete geçdim halam ise ağlamaya başladı pantolonumu açtım sikimin kafasını tükürükledim tangasını sıyırdım o ise acılı bi şekilde altımda sadece yalvarıyordu kusura bkma hala dedim ve aniden yerleştirdim 19 cm lik sikim amının içinde kaybolmuştu halam bi çığlık lar atiyordu ki anlatamam size ama resmen folloş olmuşdu halacım eniştem seni çok sikiyor burdan belli dedim birak beni pislik herif filan diyordu ben deli gibi pompalıyordum bi an altımdan kaçdı ve bana tokat attı ayağa kalktıgım gibi tokatı yapiştirdim sen istediin bunu aşkım dedim ve yatağa doğru domalttım bakalım bu daracık götünden sikince de böle yapabilcekmisin dedim hayır ordan olmaz nolursun birak diye yalvaryama başladı noldu burdan eniştemdemi sikmedi yoksa dedim hayır dedi ve ben kafasını yasladım onu dinleyen kimdi ve aniden bi kökledim kafasını zor aldı daracıkdı götü ilk defa götten yarrak yiyordu bir acı bir çığlık alt komşular duyacak diye çok korktum ağzini kapadım halacım bağirma dedim halam acıdan yatagi ısırydu artık bida kökledim bu sefer hepsi girdi içine halam bi çığlık daha atti ahhhhhhhhhh diye halacım bneim acıdımı dedim belinden kavradım kasma kendini bak senin canın yanar dedim başladım pompalamaya bir köpek gibi durmaksızın sikiyordum 20 dk durmaksızın götüne git gel yaptım halm her sokusumda inliyordu artık kendini teslim etmişdi bna o güzelim göğüslerini elliyordum biyandan da o güzel götüne çakıyordum halam hadi artık birak birisi gelicek dedi tm halacım hazırlan dedim patlyacam dedim içime boşalma dedi tm halacım benim korkma sendedim deli gibi git gele başladım tekrar aniden çıkartıp bida yerleştirdikden sonra döllerimi belinin üstünbe attırdım karıcım benim süpersin dedim o şekil sarıldım halama hadi kalk dedi tm halam benim dedim kalkdım dudagindan bi öpücük aldım halamı aci zevk ve zorla siktim ama bidaha böle bişi yaşanmadı o günden beri bana soğuk davrannıyoru :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder