reklam

reklam

reklam

27 Ekim 2012 Cumartesi

Nişanlımla Hasanla Sex



Selamlar ben ankaradan gülay 23 yaşında 2 yıllık evli 90 58 88 ölçülerinde esmer bir bayanım sizlerle eşimle evlenmeden gerçekten yaşanmış bir anımı paylaşmak istiyorum . O Zamanlar henüz nişanlıydık şimdiki eşim hasanla ve çok değişik uçuk kaçık fantaziler kurar birbirimize anlatır birbirimizi kudurtur ve saatlerce bu fantazilerle sevişir adeta uçardık.ikimizinde en çok hoşuna giden fantazimiz ben eşime başka bir erkekle sevişme anımı anlatmak onun ise başka bir kadınla sevişme anını anlatmasıydı bu çok hoşumuza gider kelimen tam anlamıyla kendimizden geçer gibi sevişirdik.tabi bu sevişmemiz o zamanlar bakire olduğumdan dolayı yüzeysel sevişme ve zamanlada ikimizinde dayanacak gücü kalmadığından anal sevişme ile sınırlı kalırdı yani tam bir birleşme sayılmazdı .ikimizin ortak kararı buydu nişanlım ısrarla senin bakireliğini gerdek gecemizde alacağım derdi .
Bu şekilde günler akıp geçiyordu zamanla artık bu tür fantazi bize yetmez olmuştu daha heycan arar olmuştuk ben artık nişanlımın arkadaşlarını hayal eder onunla sevişirken arkadaşlarının ismini söyler arkadaşın mustafa beni siksin aşkım amıma geçirsin koca sikini der nişanlımın benimle daha sert ve daha istekili sevişmesinden onunda hoşuna gittiğini anlardım. Yine bir sevişme anımızda bana şunları sordu . hasan : gülaycım benden önce sevgilin oldumu? gülay : evet oldu aşkım ama senden önceydi bu. hasan : peki aşkım kimdi bu ben tanıyormuyum? gülay : hayır bitanem tanımazsın sen hasan : ismi nedir? gülay : bayram ismi hasan : peki aşkınız ne kadar sürdü ? gülay : 1 yıl birlikte olduk bitanem hasan : peki ilişkiniz neboyutta oldu seviştinmi bayramla ? gülay : şeyy bu soruna cevap vermesem kızarmısın aşkım hasan : aşkım lütfen dürüst cevap ver hem benden önce yaşadığın hayat neden kızayımki gülay : evet aşkım seviştim ama asla birleşme olmadı elbisemi bile çıkarmadım sadece yüzeysel seviştik ben bunları anlatıkça hasan beni sikmeye başlamıştı sikini götüme sokmuş sert bi şekilde beni sikiyordu bi yandanda konuşmaya devam ediyorduk hasan : peki şimdi istermisin yeniden bayramla sevişmeyi gülay : sende istersen isterim sen istemezsen gerek yok bana sen yetiyorsun aşkım hasan : peki yine eskisi gibi yüzeyselmi istersin aşkım gülay : eğer sevişeceksem gerçek sevişmek isterim onu içimde hissetmek isterim çok iyi biri o hasan : peki ilerde bir gün deneriz bunu gülay : sen ciddimisin aşkım hasan : tabiki ciddiyim aşkım bu bizim fantazimiz değilmi gülay : ben bunu fantazi olarak kalacağını düşünmüştüm aşkım hasan : ikimizde zevk alacaksak neden fantazi olarak kalsınki aşkım gülay : peki beni başka bir erkeğin sikmesi seni rahatsız ederse nolacak hasan : aşkım bir kerede olsa deneyelim baktık pişman olduk birdaha yapmayız gülay : peki aşkım evlenincemi yapacağız bunu hasan : şimdimi istersin aşkım gülay : şeyy eee evet aşkım çok özledim bayramı müsade edersen sevişirim hasan : peki aşkım ara bayramı ama bende gizli olarak izleyeceğim sizi gülay : bak ararım dönüşü olmaz bunun eminmisin aşkım hasan : evet eminim ara konuş bakalım sevgilinle bu konuşma geçince aramızda dünyalar benim olmuştu şimdi nişanlımı eskisinden çok seviyordum her kıza kısmet olmazdı böyle bir eş . hasan içime boşalmıştı bu arada hemen kalkıp temizlendim ve tekrar yatağa geldim bu kez elimde telofonum vardı . bayramı aradım önce hal hatır sormalar ve sonra uzun bir sohbet başladı aramızda bayram evlenmişti beni sordu bende nişanlı olduğum ama nişanlımı sevmediğimi hala aklımdan çıkmadığını anlatıyordum.bayramda beni asla unutmadığını beni çok özlediğini yeniden görüşmek istediğini söyledi .ertesi gün için nişanlımın bizim için hazırlayıp dayayıp döşediği evimizin adresini verdim kısmete bakınki evlendiğimizde oturacağımız evde kocamdan önce eski sevgilimle sevişecektim yüzeysel olsa bile . gülay : aşkım izliceksin biliyorum ama içini rahat tutabilirsin yine eskisi gibi sadece yüzeysel sevişeceğim asla soyunmucam bile hasan : peki bitanem biran söyle düşün benimle nişanlı olmsan bayramla bu zamanda buluşmanda nasıl bir sevişme isterdin gülay : tabiki sen olmasan farklı olurdu hasan : bak aşkım bu bizim fantazimiz madem benden izinlisin içinden ne geliyorsa nereye kadar gitmek istiyorsan izinim vardır rahat ol ve anın zevkini çıkar belki bir daha böyle bişi yaşamıcaksın ilk ve son olrak düşün ve alabildiğin kadar zevk al aşkım gülay :çok heycanlandım aşkım yani ben şimdi bayramla istediğim gibi birlikte olabilirmiyim hasan :tabi bitanem sen çok güzel ve seksi bir bayansın bunu yaşamak senin hakkın özgürsün ben yokmuşum gibi davranabilirsin Gülay : aşkım dilediğin kadar derken soyunup sevişmeme kızmazsın değilmi bayramın o her zaman sevişirken bana sokmak istediği sikini görmek onu elime alıp okşamak ve emerek onu boşaltmayı çok istiyorum bunları yapabilirmiyim Hasan :tabiî ki aşkım zaten atık bunları yapmazsan bayramın seni isteyeceğini sanmıyorum Nişanlımla bunları konuştukça içimden bayrama daha bir yakınlaşma isteği oluşuyordu yarını sabırsızlıkla bekliyor o anın hayali bile beni uçurmaya yetiyordu . Ertesi gün öğlen nişanlım hsanla birlikte evimize gittik ilk iş olarakta nişanlım bizi rahatlıkla izleyeceği bir yeri araştırmak oldu tabiî ki hepinizin tahmin edebileceği gibi bu yer yatak odamızdı gardolabımız aynalıydı içinden dışarısı gözüküyor ama dışarıdan içerisi gözükmüyordu nişanlım kendine yer açmış ve giysilerlede kamufle olmuştu olurki kapağı açacak olursak bile onu görmemiz imkansızdı . Çok geçmediki bayram beni aradı geldiğini binanın önünde olduğunu gelip gelmeyeceğini sordu bende gelebilirsin yalnızım dedim nişanlımın dudağına uzunca bir öpücük kondurup kapıyı açmaya gittim bu sırada heycandan kalbim deli gibi çarpıyordu adeta rüyada gibiydim kapınını deliğinden baktım bayramı görür görmez kapıyı çalmasına fırsat vermeden açtım kapıyı hoş geldin diyerek içeri aldım. Kapıyı kapıtınca bayram hoş buldum sevgilim diyerek dudağıma yapıştı uzun uzun öpüyordu beni ama nişanlım görmediği için uzatmak istemedim Sakin ol sevgilim az sabırlı ol çok heycanlıyım dedim. Elele tutuşup salona geçtik bayramla İnanamıyordum içerde nişanlım dolapta saklanmış ve ben eski sevgilimle evimizde el ele tutuşmuş eski günlerden söz ediyor.birbirimize olan özlemimizden söz ediyorduk Bayram : gülayım seni çok özledim çok güzelsin senini gibi bir kadın daha tanımadım ben Gülay : bende seni çok özledim aşkım seni çok seviyorum Bayram dudaklarıma uzandı yeniden bu sefer bende ona karşılık veriyor dilini ağzıma alıp emiyordum bana sarılmaya beni üzerine çekmeye başladı o an aklıma nişanlım geldi anlaşmamız böyle değildi onunda izlemesi gerekiyordu beni Hasan : dolabın içinde nişanlımın ve sevgilisinin yatak odasına gelmesini bekliyor bir yandanda içimde oluşan öfke kıskançlık merak ve birazda olsa pişmanlık duygularıyla boğuşuyordum salondan nişanlımın ve sevgilisinin birbirine aşk sözleri ve öpüşme sesleri geliyordu beklediğim an geliyordu az sonra yatak odamıza geleceklerdi Gülay : bayramın elinden tutarak yatak odasına doğru yürüdüm içeri girdik ve ayakta yeniden bayramla öpüşmeye başladım bayram hem beni öpüyor biryandanda bir elli kalçalarımda dolaşıyor diğer eliyle ise memelerimi elliyor okşuyordu sonra baktımki üzerimdeki pantolunumu çıkarmaya çalışıyor bu sefer izin verdim ona çıkarması için. Bayram pantolunumu çıkarınca beni yatağa uzattı bacaklarımı okşuyor emiyor yalıyordu Derken karşısında sadece sarı tangam ve südyenimle kaldım Bende bayramı soymaya başladım önü kabarmış çadır gibi duruyordu fermuarını açtım ve sikini çıkardım tanrım bu neydi böyle çok iri kalın hele bir başı vardıki mantar gibiydi sikinin başı gerçekten çok iriydi ortalara doğru hafifta olsa inceliyor sonlarda ise yeniden kalınlaşıyordu Hasan : nişanlımla bayramı görmüştüm işte öpüşüyor yiyişiyorlardı benim o öpmeye kıyamadığım dudaklarını bayram adedata kemiriyor nişanlımın vücudunda emdiği her yerini morartıyor hoyratca seviyordu nişanlımı hele o nişanlımın fermuarını indirdiği an nefesim kesilmişti nişanlıma dileğin yere kadar serbestsin demiştim ama bu siki arkasına almak isterse gerçekten işi çok zordu Gülay : bayramı tamamen soymuştum ilk kez nişanlımdan başka bir erkeği böyle görüyordum ama madem bu duruma gelmiştim nişanlımında dediği gibi zevk almaya çalışmalıydım bayramın o kocaman sikinin mantar gibi olan başına ufak ufak öpücükler konduruyor sonra ağzıma alıyor erkeğime mümkün olduğunca zevk vermeye çalışıyordum bayramın gögsü kılla kaplıydı hep hayalimdi böylesine kıllı bir erkeğin gögsünü yalamak nişanlımın gögsünde çok kıl yoktu. Bir süre böyle seviştik bayramla ve beni altına aldı bayram sikini amıma sürtüyor içime girmeye çalışıyordu tabiî ki buna izin veremezdim. Aşkım biliyosun ben nişanlıyım ve hala bakireyim olmaz yapma sokma lütfen dedim. Bayram biraz bozulmakla beraber peki aşkım sokmayacağım izin ver sürtüneyim dedi . sürtünmesinde bir mahsur görmedim ve bacaklarımı aralayarak daha rahat sürtünmesini sağladım Bir yandanda bayram memelerimi emiyor yalıyor ısırıyordu memelerimi mosmor olmuştu bir anca müthiş bir acı hissedip ayyyyyyyy diye bir çığlık attım bayram sikinin o kocaman başını amıma sokmuştu. Bayram ne yaptın sen dedim yapma çek çıkar lütfen diye yalvarıyordum . Bayramsa korkma aşkım sadece başını soktum kızlığın gitmedi daha fazla sokmayacağım korkma diyordu ama amım çok acımıştı acıyorrrrrrr lütfennnn çekkk aşkım diyordum oda sabırlı ol aşkım şimdi alışacaksın hem bakire kalacak hemde çok zevk alacaksın diyordu adeta nefesim kesilmişti ayyyy ayyyy ahhhh diye inliyordum İnlemelerime bir son vermek isteyen bayram dudaklarıma yapışmış deli gibi emiyor du ki Bir anda yeni bir acı daha hissettim bayram sikinin tamamını amıma sokmuştu yatak kan içindeydi tanrım aklım durmuştu duyduğum o acıya ragmen o kocaman sik nasıl girmişti içime bağırmak istiyordum ama bayram üzerimde siki amımda dudakları dudaklarımda sikiyle beni adeta yatağa çivilemişti . O anda artık hiç bir şey umrumda değildi tamam amım acıyordu ama aldığım zevk gitgide artıyordu ohhhhhh soktun bayramım geçirdin o koca sikini bana amıma ilk giren sen oldun kocamsın sen artık Bayram : kocanım artık senin bak soktum sana sikimi karım oldun artık seni hep sikeceğim asla yok demiceksin bana her çağırdığımda gelceksin tamamı Hasan : nişanlımın ahhhhhh sesiyle bayramın nişanlıma geçirdiğini anlamıştım dikkatlice bakınca bayram o kocaman sikini nişanlıma sokmuş ileri geri yapıyordu henüz ben sokmamışken eski sevgilisi sikiyordu nişanlımı ama kendim kaşınmıştım Gülay : bayram siktikçe sikiyor bir türlü bırakmıyordu beni artık zevk yerini acıya bırakmış amımda korkunç acı hissediyordum bayrama beni bırakması için yalvarıyordum lütfen bırak cok canım yanıyor daha sonra yine yaparsın çek amımdan sikini nolursun dedikçe bayram daha sert sikiyordu ayyyyyyyyy ahhhhhhhhhhhh öldümmmm bittimmm ayyyyyyy Yaklaşık yarım saat beni bağırta bağırta sikti ve bayram inlemeye başladı nihayet boşalacaktı Taa rahmimde hissettim bayramın menilerini içime şelale gibi akıtıyordu akıttı akıttı ve nihayet bitti aglıyordum yatakta hem acıdan hemde pişmanlıktan bayrama lütfen çık evimden beni yalnız bırak dedim ısrar edecek gibi olduysada kararlılığım karşısında çıkıp gitti bayram gider gitmez nişanlım yanıma gelip bana sarıldı ağlama bitanem üzülme bak geçti gitti artık dedi . nişanlıma sımsıkı sarıldım ve seni çokkkkkkk seviyorum dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder