reklam

reklam

reklam

22 Ekim 2012 Pazartesi

Hamile Ablamla Sex

slm ben 23 yaşımdayım benim 32 yaşında evli bi ablam var ablam 7 aylık hamile idi eniştem işi gereği sürekli şehir dışına çıkardı yine böyle 3 günlüğüne şehir dışına çıkması gerekiyordu benden yokluğunda ablama gözkulak olmamı istedi ilk gece ablamla televizyon izleyerek vakit geçirdik ikinci gece yorgun olduğum için erken yattım bi ara gözümü açtığımda ne göreyim ablam yumulmuş benim yarrağa köküne kadar ağzına alıyor ilk önce nefsime yenik düşüp hiç ses etmedim hoşuma gidiyordu neden sonra bunun çok yanlış olduğunu düşünüp silkindim ablama ne yapıyorsun çıldırdınmı dedim ablamsa suçlu hiçbirşey demeden odayı terketti ama sabaha kadar uyku tutmadı beni o anı düşündükçe tahrik olmuş sikim kalkmıştı ablamı düşünerek 31 çektim sabah olduğunda ablam yüzüme bakamıyordu bende ona utanma ablacım senin suçun değil bu bi ihtiyaç ne o son zamanlarda eniştem seni sikmiyormu dedim ablamsa hamile olduğumu söylediğimden beri sikmedi beni canım çok yarrak istedi deyince tamam ablacım seni nasıl istiyorsan öyle tatmin ederim ama sakın ha kimse duymasın dedim ablam dünden razı tamam deyince ikimizde soyunmayabaşladık çırılçıplak kalmıştık ablam sikime yumulup yalamaya başladı öyle iştahlı yalıyorduki sikim ablamın ağzında kocaman olmuştu karnıburnunda hamile ablamı domaltıp arkasına geçtim başladım amını yalamaya ben yaladıkça ablam zevkten kuduruyordu inliyordu hadi aşkım ateşimi söndür sik beni amcığımı parçala diyordu önce kafasını sonrada köküne kadar soktum yarrağı ben amcığına girip çıktıkça ablamın büyüyen memeleri sallanıyordu daha sonra sırtüstü yatırıp amına tekrar girdim ablam bacaklarını ve kollarını bana dolamış hiç çıkmamı istemiyordu dudaklarıma yapıştı resmen kemiriyordu beni ablamla sikişirken terden sırılsıklam olmuştuk göğüslerine yapıştım ve süt dolmuş memelerini emmeye başladım yeğenimden önce beni emzirmişti ablam artık dayanamıyordum boşalıcaktım ayağa kalktım ablam önümde diz çöktü biraz 31 çektikten sonra sikimin kafasını ağzına sokup bütün gücümle ağzına patladım ablam diliyle yarrağımda dölleri bi güzel temizledi ablama dönüp ulan orospu süper sikişiyosun dedim ablamda artık sen benim ikinci kocamsın istediğin zaman amımı sikebilirsin dedi biraz dinlenmeden sonra ablam hadi aşkım bugün son gece yarın enişten geliyo bugün sikebildiğin kadar sik beni deyince başladık ikinci postaya ikinci postanın sonunda ablam amımın içine boşal nasıl olsa hamileyim tekrar hamile kalmam deyince amcığın içine boşaldım o gün kaç posta sikiştik bilmiyorum ama ne zaman canım am çekse uzağa gitmiyorum elimin altında ablam var ablam şimdi ikinci kez hamile ama bu sefer çocuk benden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder